Meilės budelis

Meilė budelis


Oi, įtraukė mane ši knyga! Neišsiskiriu :) Šiaip kaip ir nėra to laiko skaityti, bet kai važiuoji Vilniaus keliais viešuoju transpotu, oi kiek laiko daug :)!

Pasiskolinau iš Dymos.

Žavi šioje knygoje pateiktos tikros istorijos ir psichiatro įžvalgos. Man padeda labiau įsigilinti į žmogų, jame vykstančius gynybinius procesus, kurie paslepia tikrąją probelmą ir jos esmę...
Rekomenduočiau tiems, kurie dirba tiesiogiai su žmonėmis!
Labai labai įdomu!

4 komentarai:

  1. Skaiciau kitas 2 jo knygas ir nesitikiu ko nors naujo. bet vardan issilavinimo gal reikes ir paskaityti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai Tau nepatiko? Gali pakomentuot plačiau?

    AtsakytiPanaikinti
  3. na jos gerai skaitosi, bet man nepatinka psichoterapija kaip reiskinys. paprastai psichoterapeutas (siuo atveju - autorius) turi metoda/teorija, per kuria aiskina visus santykius. kai perpranti ta metoda, aprasomi santykiai ir asmenybes pasidaro nebeidomus. veiksmo tose knygose nera, o asmenybes sumodeliuotos psichoterapijai.
    man idomiau netiketos asmenybes ir knygos, kur santykiai ne isnarstyti, o palikta paciam skaitytojui nagrineti personazus. pvz, dabar skaitau Irvingo 158 pound marriage. niekada neatspesi, ka pridirbs herojai kitam puslapy :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Fainas Tavo komentaras! Sutinku su tuo, bet mane domina tai, kaip dirbama su žmonėmis sudėtingais atvejais, nežiūrint į tam tikras teorijas, ar rėmus. Kažkaip padeda man pažvelgt giliau, kritiškiau...

    AtsakytiPanaikinti