Išvykstu

Štai prasideda mano lksb'ietiškas gyvenimas :) Ryt išvarau į Šiaulius. Aplankysiu senai matytus žmones, o savaitgalį stovykla iniciatyviems nariams. Labai įdomi stovyklos tema: "TAPATYBĖ". Gilinsimės į savo būtį :) Manau bus faina, nes turėsim svečius - misionierius iš Latvijos.
Įdomus žmonės! Bill ir Dona Mauldin amerikiečių šeima (iš Teksaso) jau 32 metai kartu!
Dona turi pradinių klasių mokytojo specialybę, o Bill - kriminalistikos ir tarptautinių studijų. 8 metus tarnavo Amerikos armijoje kaip inžinierius. Po to 16 metų jie turėjo verslą Šiuo metu 5 metai Latvijoje. Veda socialinėmis ir dvasinėmis temomis seminarus.

Man šis darbas mylimas, mano. Tačiau nelengva naujai jame būti ištekėjus. Turiu omeny, kad sunkoka skirtis mums su Serioginu. Labai jau prisirišę vienas prie kito! Ir tai man patinka :) Tik nelengva...

3 komentarai:

  1. žodis lksbietiškas nuo kito skiriasi tik viena raide. pasak tyrimų (tiesa, darytų tik su anglakalbiais – atrodo…), žmogaus protas fiksuoja tik pirmą ir paskutinę raidę, o tikrinama tik tada, kai pagal kontekstą nesigauna. manau, lietuvių kalboj gal ir kitokia situacija, nes žodžiai ilgesni, bet vis tiek – šįkart priartėjai prie ribos būti ne taip suprasta… :-)
    nesusilaikiau nepakomentavęs.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, gerai, kad esu ištekėjusi :) Gal mažiau įtarimų :))))))

    AtsakytiPanaikinti