Viešos nesėkmės :)

Galėčiau papasakoti ne vieną juokingą istoriją apie savo nesėkmes viešoje vietoje :) Bet gal labiau norisi akcentuoti tai, jog dėl to visiškai nepergyvenu! Esu stebėjusi turtingą porą, kuri viena kitai slapčia norėjo pasakyti, kad nusivalytų lupų kampučius, ant kurių prilipęs maistas :) Aš tai pastebėjau ir supratau, kad kaip būnant grietinėle turi laikytis visokio, mano galva, visai nereikalingo etiketo. Vietoj to įtempto slaptumo, aš pasakyčiau, kad įsivėlei, nusivalyk :)

Štai vienas iš paskutiniųjų mano nesėkmės nuotykių. Praeitą savaitę buvom garbingai pakviesti į graikišką restoraną METAXĄ švęsti kaimyno gimtadienio. Valgiau salotas. Aišku, kol maitinau Darją, visi jau buvo pavalgęs, tad likau viena su savo salotom. Atėjo padavėja pasiteirauti, ar mums dar ko reikia. Kol vyko užsakymas desertui, aš bepjaudama duonelę, su nedideliu peilio taukštelėjimu į lėkštę, išstūmiau ją ant baltos staltiesės. Jos skrydis buvo juokingas :) Reakcija patiko! Visi pradėjome prunkšti, aišku, stengdamiesi susivaldyti. Na, juk čia nieko baisaus! Ar verta dėl to pergyventi, gėdytis ir pan.?
Ar esate ką nors panašaus patyrę? Kaip reaguojate jūs?

1 komentaras:

  1. man atrodo, kad tokie nutikimai tik atpalaiduoja visus, pagerina atmosferą :)

    AtsakytiPanaikinti