Peiliai

ai, šiaip apie bele ką :) ... Turiu virtuvėje penkis peilius. Gamindama juo visus naudoju. Su vienu pjaustau svogūnus, kitu skutu, dar kitas skirtas česnakui, mėsai ir pan. :) Jūs irgi naudojate visus peilius vienu metu, ar turite vieną universalų?

4 komentarai:

  1. Pas mane irgi yra penki pagrindiniai peiliai :) Duonai, žaliai mėsai, universalus (pjaustau sūrį, mėsos gaminius ir pan.), peilis daržovėms, su kuriuo ir lupu, ir pjaustau daržoves ir peilis sviestui. Su vienu peiliu neišgyvenčiau :) man jau vien reikia atskiro žaliai mėsai, žuviai, nes tokiems produktams ne tik atskirą peilį, bet ir kitas pjaustymo lenteles naudoju

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai su vienu peiliu šeimininkei ne kas :) Ačiū, Forelle, kad dalinatės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. pas mus tai yra 3 peiliai :) vieną Peilį nupirkau aš. kitą nupirko vyras kai kažkur trumpam buvo dingęs Mano Peilis, o trečia atnešė mano tėtis su žodžiais "kad šituose namuose būtų nors vienas padorus peilis" :))))
    naudoju tą, kuris tuo metu švarus. arba (kaip dažniausiai būna) - kurį pirmą randu kriaukleje :)
    na, negi visos moterys privalo būti geros namų šeimininkės :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, xena, manau, kad vieno peilio naudojimas neparodo, kokia jūs šeimininkė :) Tiesiog pasidalinau, kaip aš darau ir ačiū, kad pasidalinot jūs!

    AtsakytiPanaikinti