Romantika

Per santuokos kursą buvo tokia viena iš užduočių: prisiminti romantiškiausius mūsų kartu buvimo įvykius. Daug knygų apie santykius rašo, kad geri išgyvenimai yra lyg pagrindas ateičiai. Per sunkius laikus, visa tai prisiminus, atgyja jausmai.
Jau dėl romantikos, tai man tikrai pasisekė :)! Tų įvykių turim labai daug! Sergėjus meniškos sielos, labai išradingas. Priešingai aš, - esu labiau priimanti ir besižavinti...
Pabandysiu keletą įvykių užrašyti.
- Pirmasis mūsų meilės užsimezgimas "Sielose 2005". Sėdėjom abu LCC foje viduryje ir dalinomės savo išgyvenimais. Nors
aplink zujo žmonės, mes į nieką nekreipėm dėmesio :) Labai gera tai prisiminti!
- Draugystės metu Sergėjaus sms'ai ir skambučiai. Kadangi draugavom per atstumą, tai jis telefonu man net grodavo gitara ir, giedodavo giesmes :)
- Kiekvienas pasimatymas buvo toks pilnas visko! Prisimenu, kaip jis prisipažino man meilėje ant skardžio. Buvo šalta ir žvaigždėta. Gavau puokštę jo kruopščiai išrinktų rožių. Po to jo gaminta vakarienė ir nuostabus pasirodymas gitara. Fantastika!
- Pasivaikščiojimai su krūva istorijų :) Eidavom prie Saulėtekio bendrabučių ant tokio
kalnelio (studijų laikais ten buvo Sergėjaus mėgstama vieta), į Belmontą, dar į vadinamą "Puškynofkę" ir kt. vietas. Pasivažinėjimai mašina tiesiog šiaip sau. Kaip man tai patinka!
Išties jaučiu, kaip kiekvienas iš tų išgyvenimų suartina mane su mylimu žmogumi. Branginu!..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą