Meilė

Kodėl meilės stiprumas matuojamas patyrimu, t.y. jausmų stiprumu? Dauguma sako, kad dingsta jausmai, tai reiškia praėjo meilė. Jei tai būtų tiesa, tai tada meilės nėra! Juk meilės sąvoka tokia plati ir, sako, ji amžina!

Jausmai neįtikėtinai įdomus reiškinys. Jie labai stiprina santykius. Tačiau, jei imti juos pagrindu, tai nežinau kaip būtų. Kartais per akimirką jie radikaliai pasikeičia ir nuolat svyruoja.

Pažadų laikymasis - didelė ir be galo svarbi meilės dalis. Sakyčiau viena iš pagrindinių dalių. Tai stiprina pasišventimą, pasiaukojimą, atsidavimą...

Man patinka kas kartą peržiūrėti mūsų jungtuvių DVD. Atnaujinti savo pažadus ir sąmoningai jų siekti.

Štai mano pažadas Serioginui:

"Pažadu būti rūpestinga ir mylinčia žmona. Mano pareiga patarti ir nuolat rodyti meilės ženklus bei sąmoningai reikšminti Tavo vietą savo gyvenime. Gerbsiu Tave bei paklusiu savo nuolankumu, taip kaip liepia Kristus."

Serioginas atitinkamai pasižadėjo mane mylėti, kaip Kristus myli bažnyčią ir taip pat reikšminti mane savo gyvenime. Dar žadėjo pridengti nuo pavojų ir žavėtis manim :)

Nuostabūs pažadai! Su Dievo pagalba stengsimės jų laikytis, nes jie neša gyvenimą!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą