Žodeliai

Kaip malonu girdėti man skirtus įvairius gražius žodelius! Biblijoj galima tai rasti Giesmių giesmės knygoj. Ten vyras liaupsina savo mylimąją.

Net negaliu prisiminti, kaip su Sergėjum pradėjom vienas kitą vadinti "meile". Yra buvę juokingų situacijų, kai Sergėjus bendraudamas su draugu pavadino jį meile :) Ot buvo juoko :)!

Esu vadinama katinyčiu. Aš Seriogina mėgstu vadinti saulyte, čiūda, (stebuklu rus.k.). Dar be galo gražus žodis ir man buvo naujas - zolotinočka (iš rus.k. auksitelytis, jei taip galim pavadinti). Man labai patinka, kai esu vainama mališ (mažylė rus.k.), arba mažyčiuke. Anksčiau buvau legušonak (varliukas iš rus.k.), o jis man buvo - šypsenėlė. Dar ir dabar išlikęs mobiliąjame telefone. Mėgstu jį vadinti mylimu. Kai ką nors padarau negerai, neprotingai, būnu - xuliganka :)) (išdykėlė rus.k.). Dar jis man - mylimukas, kuris nuolat glaustosi :) Ir radnoi (rus.k. artimas) dažnai mano žodyne.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą