Daiktai nevietoje!

Pamenu, kai vieną kartą kalbėjausi su drauge apie santykius su vyru. Ji dar netekėjusi. Tai sakydavo, kad negalėtų, jei dalykai darytųsi ne pagal ją :)...
Kai dar buvau viena ir net nepagalvojau, kad greit ištekėsiu :), tvarkos dalykai buvo svarbūs. Tikrai nesu pedantė, bet kiekvienas daiktas turėjo savo vietą ir man patikdavo, kad ten ir likdavo. Mat
visą laiką su kažkuo gyvenau. Galima sakyti, buvau aiškintojos vaidmenyje :)
Dabar jaučiu, kaip daug kas pasikeitė. Ne dėl to, kad nepatinka mano tvarka, bet todėl, jog suvokiu kai ką daugiau - juk santykis svarbiau už viską! Labai lengva susipykti dėl paliktos lėkštės kriauklėje, ar numestos kojinės :), bet ar tai verta?! Nesakau, kad apie tai nesikalbėti, bet kad tai sureikšminti irgi nesutinku!
Yra toks reiškinys kaip malonė. Man atrodo, moterims jos labai dažnai trūksta vyrų atžvilgiu. Kartais tenka girdėti, kad jos savo vyrus perauklėjo, ar netgi išdresiravo! Gerai, kad tokie paklusnūs vyrai :)!..
Mes kiekvienas taip skirtingai užauginti ir turim skirtingus supratimus apie daugelį dalykų. Tai reikia suprasti ir tiesiog daug ką priimti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą