Pašnekesiai


Šnekam ir šnekam... Niekada nemaniau, kad galiu būti geras pašnekovas :) Anksčiau daugiau turėdavau klausytojos vaidmenį. Atrodė, kad neturiu ką daug plepėti. Ot pasirodo, kad turiu :-) Ir dar kiek turiu!
Plepam apie viską: dienos išgyvenimus, kitų istorijas, kodėl negalima padauginti pinigų :) (vakar man aiškino) ir kt. Taip giliai atveri viską ir įdomu, kad įvelki į žodžius...
Taip branginu kiekvieną iki išnaktų užsitetųsi pokalbį. Nors keliamės labai anksti - po 6 val. Mat Serioginas ieško laiko, kada kamščiai mažesni, kad nuvažiuot iki darbo. Esu įsitikinus, kad tie pokalbiai turtas ateičiai. Labai daug esu istorijų girdėjus, kad prisiminimai nuolat atgaivina jausmus :) Tikiuosi, kad ir mums tai bus "vežantys" prisiminimai.

2 komentarai:

  1. Nu jo, čia tai sunki situacija su manim. Man vis atrodo tie dalykai nesuvokiami. Prigamintų tų pinigų, pasidalintų juos ir visi laimingai gyventų. Bet ne, mano mylimas, sako ne :) Tai vat kaip čia gaunas...
    Mes kalbejom apie infliacijos (pinigu nusipiginimas) atsiradymo priezastis. Pinigai tampa pigūs, kai jų yra daugiau nei prekių. Tai reikia, kad jų visada būtų tiek pat, kiek ir prekių... nu čia grubiai tariant aisku :) Todėl negalima jų šiaip be priežasties "daugint" (spausdint papildomai), nes jie praras vertę visiškai, ir tada šakės... Pvz., batonas kainotų 20 lt, o kitą dieną - 40 lt, nes prispausdino pinigų ir jie kaip popierius.. niekuo nepatvirtinti.

    AtsakytiPanaikinti