Istorijos

Sergėjus labai mėgsta skaityti žmonių istorijas. Po to pasakoja man :) Fainas pomėgis!
Neseniai pagalvojau, kad apie jį irgi yra ką papasakot :)

Vieną vakarą, kaip mums įprasta, kiekvienas užsiėmėm savo dalykais: Serioginas grojo gitara, o aš skaičiau. Begrodamas, staiga Serioginas gan rimtai užspringo. Klausiu, kas atsitiko? Jis sako: "Pamiršau kvėpuoti!" :)))))))))))

Spektaklyje "Urvinis žmogus" buvo vieta, kai kalbėjo apie tai, kad vyrai nemoka sakyti komplimentų. Tada ir paklausiau Seriogino: "O ar Tu taip visada mokėjai juos sakyti?"
Sergėjus: "Na ne. Aš niekada nemokėjau jų sakyti. Ir dabar nemoku."
Aš: "Kaip tai nemoki?"
Jis: "Aš gi visada sakau tik tiesą!" :)))))))))))))))

3 komentarai:

  1. zinai, tavo dienorastis - super! skaitau kasdien! kaip tos knygos buna, kur kasdien paskaityt reikia :) nu sperdzenas pavyzdziui :) arba Lucado "malone siai akimirkai"
    labai ikvepia :)
    aciu :)

    beje, labai graziai delioji mintis!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti