Misijinė kelionė Orenburge Nr. 6

Dalia Nr. 5

20050905

Sveiki brangieji! Štai jau paskutinė savaitė čia Rusijoj:) Laikas taip greit prabėgo. Aišku, labai pasiilgau jūsų. Bet jausmai dviprasmiai – labai noriu grįžti pas jus, bet taip pat be galo sunku palikti čia esančius. Jie tapo man labai artimi. Niekaip negaliu priprasti prie išsiskyrimų. Tik pradedi artėti prie žmonių ir štai, jau laikas skirtis:) Gera , jog mes Kristuje turime viltį bet kokiu atveju susitikti:) Praeita savaitė buvo pilna. Kaip jau minėjau buvau naujos bažnyčios stovykloje, po to - Kontaktmisijos Orenburgo srities bendradarbių susitikime. Svečiavosi Vili Liovin ir trys ukrainiečiai. Vili kalbėjo apie šeimą bei vėliau tema “lyderis”. Buvo geras laikas!
Vakar buvo pirmas šios naujos bažnyčios krikštas! Krikštijosi penki žmonės. Ačiū Viešpačiui už šią galimybę dalyvauti tokiuose įvykiuose. Buvau palaiminta!

Mano planai kelionei namo.
Sekmadienį naktį (Orenburgo laiku 4val., o Lietuvos – 1 val.) išvyksiu į Maskvą. Maskvoj busiu antradnio ryte. Tokia šeima rūpinasi, kad mane ten kažkas pasitiktų ir parodytų Maskvą! Turėsiu visą dieną laiko. Vakare 19.30h. (Lietuvos laiku – 18.30) išvyksiu į Rygą ir trečiadienio ryte jau būsiu ten, o per pietus planuoju būt Šiauliuose. Nekantriai laukiu susitikimo su jumis. Bet deja sekmadienį dar manęs nebus bažnyčioj, nes iš karto važiuosiu į Vilnių – LKSB lyderių stovyklą [čia pirmą kartą susitikau su Serioginu!]. Tad susitikimą su saviškiais šiauliškiais galime planuoti pasimatyti 25 d., sekmadienį.

Bus tęsinys...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą