Misijinė kelionė Orenburge Nr. 4

Dalia Nr. 3

20050811
Man čia viskas liux. Jaučiuos šiek tiek pavargus nuo rusų kalbos ir pastovaus veiksmo, bet nežiūrint to, esu labai palaiminta ir visi tie trūkumai tuo kompensuojami. Labai pamilau čia esančius žmones. Jie mane taip pat:) Dėkinga Viešpačiui už viską!
Jau netrukus išvykstu į kt.stovyklą, kurioje dalyvaus 100 jaunuolių! Net nejauku, kad tiek daug.
Oras čia nuostabus. Beveik visada karšta +30 C. Dėl to faina būt gamtoj.
Vakar jaunimėlis parodė man Orenburgo miestą. Čia yra toks tiltas, kurį perėjus atsiduri Azijoj. Tai va, jau pabuvau Azijoj:) Pasidarėm pikniką. Nu ir prisivaikščiojom, bet man labai patiko. Dar Tokį istorinį muziejų aplankėm.
Na, tie žmonės mane labai myli:) Prašo, kad likčiau:)

Bus tęsinys...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą