Baby shower man :)

Vakar susilaukiau nuostabaus siurprizo! Nors buvo stengiamasi tai darysi slaptai, tačiau keletas moterų man netyčia apie tai prasitarė :) Tad žinojau, kad kažkas man organizuojama, bet nežinojau nei laiko, nei vietos. Serioginas nieko neišdavė, nors aš taip stengiausi išklausti jo :)

Tad vakar garbingai buvau įsodinta į Onos žaislais apkarstytą automobilį. Buvo tikrai linksma!
Nuvažiavom pas Mariną ir Jurą į namus. Mergaitės parodė spektakliuką mano garbei :) Tikrai buvau pagerbta!
Po to vyko įvairūs žaidimai-užduotys: iš kramtomos gumos lipdėme vaikelius, degustavome vaikų maistelį, žaidėme Alies (su motinyste susijusiais žodžiais). Pagaliau visos bandė atspėti ir mano pilvuko apimtį. O gi jis šiuo metu 1,1 metro pločio!
Vakaro pabaigoje susilaukiau daug žodinio ir materialaus palaiminimo. Kaip gera! Keletas iš jų įstrigo širdin.
Aušrinė linkėjo atpažinti savo ribas ir save pamilti jose. Tai tikrai labai aktualu. Ypač, kai esi sunkumuose ir dažnai nesitvardai. Pamatai, kokia gali būti baisi :) Tai ji ir linkėjo, kad tokiais atvejais tiesiog mylėčiau save tokią ir nesmerkčiau. Ačiū! Priimu!
Vilija sakė, kad esu graži ne vien iš išorės, bet spinduliuoju ir vidiniu grožiu. Tad jos palinkėjimu turėčiau tame ir išlikti :) Malonu!
Visos mamos dalinosi, kad nelengva pasišvęsti motinystei, bet ir nėra didesnio džiaugsmo, nei būti šalia to mažo žmogučio.

Ačiū jums kiekvienai - Asta, Ona, Dovile, Vilmute, Renata, Marina, Aušrine, Eglute, Adončikai, Jolanta, Audra, Svetačka, Vilija, Jurgyte, Daiva ir mažosios mergaitės!

Daugiau nuotraukų

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą