Misijinė kelionė Orenburge nr.1

Kas kart vis čiaušku savo vyrui apie patirtus įspūdžius, sutiktu žmones, išgyventus sunkumus, kurių tikriausiai niekada gyvenime neužmiršiu! Laikas Orenburge įnešė į mano gyvenimą platesnį požiūrį į pasaulį, save bei patį Dievą. Tokia patirtis be galo brandina, augina...

Keliomis dalimis pabandysiu surašyti savo prisiminimus, kurie įamžinti į ranka rašytinį dienoraštį.
Kad kažkur išvažiuoti į kitą šalį troškimas atsirasdavo tada, kai būdavau kokioje nors konferencijoje (ypač užsienyje). Tai įvardijau, kaip norą patarnauti svetur. Kai tik pradėjau apie tai garsiai kalbėti, viskas pasidarė realu :)

Taigi ištraukos iš dienoraščio:

20050717
Labas visiems! Jau poryt išvykstu į Rusiją. Kraunuosi daiktelius. Taip norisi būti lengvai, bet kraunu ir nesibaigia reikalingiausiu daiktų sąrašas:)
Esu palaiminta pasiruošimu šiai trumpai misijai. Viešpats man labai geras. Visi pinigėliai jau surinkti, palaiminimas suteiktas:)... Truputi nejauku, nes viskas taip gerai, kad aš pagalvoju: kažin kas manęs laukia tenai:)? Na, bet kokiu atveju esu JO rankose ir JIS žino, kur mane siunčia:) Labiausiai trokštu labiau JĮ paŽinti ir turėti, išnaudoti bent viena galimybę pasidalinti Gerąja Naujiena apie mūsų Viešpatį JĖZŲ. Ačiū kiekvienam, kurie prisidėjot prie šio Viešpaties plano mano gyvenime.
Drįstu prašyti jūsų palaikymo maldose. Taip pat rašykit man. Tikiuosi, turėsiu galimybe tikrinti el.paštą ir atsakyti jums. Taip pat turėsiu savo mob.tel., kuriuo galima bus bendrauti sms. Skambinimas ir atsiliepimas labai brangus.
Mano laikinas naujasis adresas Rusijoj: Proletarskaja 310a, Orenburgas, Rusija
Jei Viešpats leis:), grįšiu namo rugsėjo 15 d.
Būkim arti JO!

Bus tęsinys...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą