Misijinė kelionė Orenburge Nr. 2

Dalis Nr. 1

20050725

Sveiki visiems. įdomus pas mane gyvenimas:) Tik vakar atvažiavau į ten, kur ir buvo numatyta!
Taigi, nuvykus į Maskvą mane pasitiko net trys šaunūs vaikinai :), kurie labai rūpinosi manimi. Nešiojo mano daiktus, domėjosi Lietuva ir pan. Iš Maskvos vakare susitikom su amerikiečių grupe, su kuriais važiavome į tokį miestą Buzuluk. ten iki pat šeštadienio remontavom tokiai vietinių misionierių šeimai namą. Nu ir plušom:) Žodžiu, poilsio ir atsipūtimo nebuvo jokio. Na, bet žmonės tai labai faini. Labai atviri, paprasti, lengvai mane priėmė. Susidraugavau su ta šeima.
Sekmadieni, t.y. vakar tik atsiradau ten, kur ir turėjau būt - Orenburge. Bažnyčia tikrai labai nuostabi. Beveik vien jauni žmonės. Maloniai mane sutiko, pasveikino, pristatė.
Gyvensiu misionierių vokiečių šeimoj. Tik nežinau kiek laiko.
Šiaip jaučiuos labai įdomiai. Atrodo, kad grįžau kokį dešimt metų atgal :) Toks jausmas, kad čia taip viskas atsilikę. Nežiūrint to, kaip ir sakiau, žmonės yra nuostabūs.
Sunkoka, kad nėra laiko poilsiui ir sau. Viskas labai intensyvu. Šiandien vakare jau išvažiuojam su amerikiečiais į anglišką stovyklą. Taigi, ramybės dar nebus. Melskitės prašau, kad Viešpats duotu man tiek jėgų, kiek tik reikės.
Jaučiu, kaip jis man kalba asmeniškai ir ragina dėl to buvimo būtent misijoj. Atrodo, matau du pasirinkimus - patogų, man saugų ir priimtiną gyvenimą, arba pasiaukojantį ir daug reikalaujantį. Taigi, melskitės, kad jis man padėtu atsakyti į šiuos klausimus. Džiaugiuosi JO malone kiekvieną dieną.
Dėkoju, kad palaikot mane maldoje.
Kai tik galėsiu, būtinai jums parašysiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą