Žvilgsnis

Vakar taip fainai praleidom diena! Daug svajojom :) Aš visiškai nelinkusi svajoti, bet tikriausiai nuolat keičiamės. Serioginas užkrečia mane :) Tai taip suvienija.Po to, nuvažiavom pasivaikščiot prie Belmonto krioklių. Mūsų mylima vieta! Kiek daug ten išgyventa kai dar draugavom. Galima sakyt, visas vestuves ten suplanavom.

Jau į vakarą paėmiau savo seną dienoraštį. Abu sugulėm į lovą ir prieš miegą skaičiau Serioginui savo išgyvenimus tuo metu, kai jis stipriai beldėsi į mano širdį. Oi, kaip įdomu grįšti į praeitį! Kažkokia nereali meilės istorija!
Skaitau, ir tarpuose Sergėjus klausia: "Ar atitikau Tavo lūkesčius?". Aišku, kad atitikai! Mano gyvenimas tapo pilnas pilnas ir toks asmeniškas... Tu toks švlenus, rūpestingas ir mylintis! Brangenybė! Ačiū Viešpačiui už Tave mano gyvenime!

4 komentarai:

  1. sveikuciai! nu kad ten seriogos mylima vieta tai zinojau. prisimenu, kai jis mane su matet ten nuvezes buvo prie tokio didelio skardzio. prisimeni??? pamaniau tada, nu va svelnusis sergejus tuoj mus svystels i apacia :) (juokauju) labai faina ten buvo. aciu Dalyte kad daliniesi. taip faina matyt jusu abipuse meile.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Andriau! As taves ziauriai pasiilgau!
    Aisku atsimenu viska puikiai!!!
    Zinok, kaaaip malonu matyt tavo saita! Visa perskaiciau aisku iskart :) Kokios nerealios nuotraukos! Jus su Matet ir vaikiukais - tokie svytintys!!! Fantastiskai grazus!!!
    Ziauriai jusu pasiilgau!!! :)

    Sergej

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dalyte, Belmondo – tai toks italų aktorius, o skardžiai (atodangos) yra prie Belmonto. :-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aha, ačiū, kad pastebėjai :) Pataisysiu

    AtsakytiPanaikinti