Maisto gaminimas

Kai buvau viena, dažnai sau nesigamindavau. Pavalgydavau, kas po ranka pasitaikydavo ir būdavo gerai. Arba nueidavau į svečius :))) Mano draugai Šiauliuose buvo labai svetingi!
O dabar, kai jau esu žmona, beveik kiekvieną dieną sukuose virtuvėje. Dienos kvaršalas - "ką čia pagaminus?" Todėl idėjos paprastam, greitam ir be abejo skaniam maistui labai reikalingos!
Vieną idėją ir jos realų įgyvendinimą įgijau iš savo vyro :) Jis irgi, pasirodo :), gamindavosi sau vienumoje! Kai dar draugavom, jis dažnai man ją gamindavo. Man net neišeina taip skaniai padaryti, kaip jam :)!
Šį receptą šiuo metu yra pamėgę mano kolegos. Kai tik susitinkam maldai, ar bendravimui, prašo manęs pagaminti kiaušinienę su pomidorais:
receptas 2 porcijoms
4 kiaušiniai;
2 pomidorai;
truputį pieno;
galima šaukštą miltų, jei norima, kad gautųsi omleto pavidalas (dažnai nededu, nes skanu ir taip);
žiupsnelis druskos ir pipirų;
truputį aliejaus.
Supjaustyti pomidorai pakepami keptuvėje, įpilama suplakta masė: kiaušinis su pienu, miltais (jei buvo dėta), pipirais, druska.
Tikrai skanu :)
Galima improvizuoti. Paskutinį kartą Edita (mano šefė) pridėjo dešrelių. Tiko!

Kai taip karšta, net valgyt nesinori. Reikia keisti visą kasdieninį meniu :) Labai norisi kažko gaivaus, lengvo. Su Serioginu pereisim prie mišrainių, salotų.
Vienos iš skaniausių mūsų mišrainių receptas (čia ne mano kuryba:)):
Pomidorų ir krabų mišrainė
4 pomodorai;
10 krabų lazdelių;
2 kiaušiniai;
2 šaukštai majonezo (labai skanus "NATURA").
Kiaušinius kietai išverdi, viską supjaustai ir išmaišai su dviem šaukštais majonezo.
Mmmm.... labai skanu :)

2 komentarai:

  1. reikes butinai isbandyti :) kai patapau namu seimininke, vis labiau patinka gaminti, tik nelabai yra kam valgyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. kaip nėra kam valgyt? Nieko sau :)
    Skanaus!

    AtsakytiPanaikinti