Prisirišimas

Žmonės visi labai skirtingi. Vieni lengvai išsiskiria su savo antrąja puse, kiti labai sunkiai. Mes jau draugystės pradžioje labai sunkiai išgyvenom atsiskyrimą. Juk draugavom per atstumą (aš Šiauliuose, Serioginas Vilniuje). O kai susituokėm, tai iš vis labai nelengvai išbūname vienas be kito.
Kelias dienas buvau darbinėje išvykoje Tytuvėnuose. Atsimenu tuos laikus, kai važinėdavau be problemų. O dabar, atrodo, mano gyvybiškai svarbi dalis ne su manim... Beveik nuolat nukreiptos mintys... ilgesys... Kaip viskas įdomiai Dievo sukurta! Du atskiri žmonės tampa vienu kūnu. Nerealu! Gera tai išgyventi.
Grįžau namo, o ten manęs laukė siurprizas - bulvių omletas. Mmmm, kaip buvo skanu! Ir ne vien tai, bet tokia išskirtinė pasiilgimo išraiška taip nudžiugino ir ištirpdė :) Esu dėkinga Viešpačiui už mano mylimą žmogelį!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą