Gražinimasis

Nežiūrint to, kad jau vakar po dienos įvykių buvau nusikalus, su vyru važiovom ieškoti man suknelės Editos ir Niko vestuvėms. Dar tokio išgyvenimo neturėjau :) Serioginas dažnai mėgsta sakyti, kad jam sunku suprasti, kas tinka, kas ne ir pan. Bet atrodo, kad jis viską suprantą tobulai :)

Fantastiškas jausmas keisti vieną suknelę po kitos: matyti save tai vienoje, tai kitoje ir neblogai atrodyti :) Pastaruoju metu užėjo tokia manija vaikščioti po parduotuves ir spoksoti į visokius gražius daiktus, gražintis, pasidažyti... Fainas jausmas! Stebiu kaip kas atrodo :) Romantiškai rudeniška nuotaika...

Deja, suknelės nenupirkom, bet variantus, ko norėtume, išsiaiškinome! Nors mano mylimas sako, kad tai ne vyriškas užsimėmimas, bet į parduotuves grįšt reikės vėl :))) Man patinka, kad kartu :)!..

4 komentarai:

  1. kazkada sukneles paieskos vestuvems man baigesi sampano spalvos kelniu pirkimu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi, čia man skaudi tema. Esu vienareikšmiškai nusprendęs, kad man su žmonele šopintis yra bloga mintis. Tiesa, kai ką nors pirkti man reikia (iš drabužių), tai smagu ją turėti šalia. :-) Tragedija, ne?

    AtsakytiPanaikinti