Tarpusavio konfliktai

Šį įrašą įkvėpė ankstesnio įrašo komentarai. Mes su Sergėjum pirmuosius du metus gyvenome, galima sakyti, idealiai :) Atsiradus mažiukei, iškyla daugiau nesutarimų. Dažnai to priežastis mano nuovargis, o dažnai ilgesys ir troškimas daugiau laiko pabūti kartu (man tai labai svarbu). Tada net nepajauti, kaip iš kito žmogaus pradedi reikalauti. Tačiau, ne kiekvieną žmogų pastumdysi :) Džiaugiuos, kad mes paprastai visada išaiškiname nesusipratimus. Esame linkę eiti vienas prie kito, nei atsiskirti. Tai toks menas išklausyti kitą, priimti jį tokį, koks jis yra ir atrasti bendrą krypti kartu!
Man atrodo, kad konfliktuoja kiekviena pora! Kaip ir dėl ko kitas klausimas. Tai taip normalu ir nėra blogai :) Juk esame skirtingi žmonės, užaugę skirtingose šeimose, turime skirtingus požiūrius, viltis... Išspręsti konfliktai tik stiprina santykius ir pagerina tarpusavio supratimą. Užlaikyti tik griaus, nes kažkada vis tiek iškils!
Dėl tolerancijos, tai ji labai stipri būna pradžioje. Vėliau, sunkiau, nes pripranti prie žmogaus ir save laikai aukščiau už kitą. Vėliau, įsivaizduoju, vėl tampi vis labiau tolerantiškas, nes stiprėja meilė ir dingsta iliuzijos, kad pakeisi kitą :)

Pasiskaitymui:
alfa.lt
mokslai.lt

4 komentarai:

  1. Kai pagalvoju ar tik konfliktams neturės įtakos buvimo kartu laikas? Mes iki vestuvių draugavom septynis metus, susituokus po pusantrų metų gimė dukrytė, taip kad mes "nusišlifavę", prisitaikę, žinantys viską apie vienas kitą, gal dėl to ir konfliktų nėra? Mano tėvai iki mano gimimo buvo dešimt metų kartu išgyvenę, pas juos barnių taip pat nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip aš džiaugiuosi, kad yra tokių šeimų, kuriose net nėra konfliktų! Nerealu :) Ačiū labai, kad dalinatės! Tikriausiai, esat teisi sakydama, kad konfliktų mažėja po daugelio metų buvimo kartu.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, man irgi keista, kad žmonės nekonfliktuoja, gal.... Mes su vyru gyvename virš 21-ienerių metų ir patys ko gero sunkiausi iš jų buvo pirmieji 10!!! Jauni vedėme ir ko gero bandėme brėžti kažkokias ribas, negirdėdami vienas kito. Dabar galiu pasakyti, kad svarbiausia nieko nepalikti paslėpus giliai širdyje, nes tai paskui kažkokia tai forma, bet sprogsta, ir deja, pasėkmės kitą kartą būna labai liūdnos. Todėl, džiaugiuosi už tas poras, kurios gali ir sugeba gyventi be pykčių, o aš pati mokausi iš savo klaidų.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano Babytre visada sakydavo, jei pora konfliktuoja, tai reiksias gyvena:)Kartu gyvena:)

    Kuo toliau tuo labiau pradedu matyt, kad bbobute sako, bobute zino:)

    AtsakytiPanaikinti