Pažiūrėkite II

Yra sakoma, jei bijai kritikos, neik į viešumą! Kaip ten bebūtų, kritika nėra maloni, ypač jei ji netikėta! Žiūrėdama šią laidą supratau, kad pasitarnavau jai tapti įdomiai ;) Aišku, nesitikėjau, kad būsiu išvadinta įkyria, bet nieko tokio, juk niekas nedraudžia savaip susidaryti įspūdį apie žmogų. O smalsia būti tikrai nieko blogo. Tą kart stengiausi pažinti aplink mane esančius žmones. Suprantu, jog esu pripratus prie betarpiško bendravimo. Per daug sukuosi krikščioniškoje erdvėje ir beveik užmiršau, ką reiškia bendrauti su "svetimaisiais"... Daugelis atrodo mieli, tačiau už akių pasirodo kitokie. Mėgstu būti tokia, kokia esu! Vis tiek, džiaugiuosi, kad turėjau fantastišką patirtį!
Mano Seriožkai buvo keista žiūrėti į mane per TV. Sako, tu mano naminė, tokia jauki esi. O ten tave neatpažįstamai pridažė, padarė ne tave :) Jo apibūdinimu, esu linksma ir draugiška. Tad ir sakau sau, tie, kurie mane pažįsta, nieko blogo negalvoja, o tiek, kurie ne, manęs jau nebeprisimena :)

2 komentarai:

  1. nors esu krikščionė, bet labai nesmagu, kai žmones skirstomi pagal tikėjimą į savus ir svetimus. Turbūt dėlto paprasti žmogeliai ir nemėgsta krikščionių. O kiek tarp jų yra nuostabių žmonių, o tarp krikščionių - irgi visokių...juk esam tik žmonės... ir tikiu, kad tu esi nuostabus žmogus ne tik dėl tikėjimo, o tiesiog, nes tokia esi, ne tik Dievas, bet ir tėvai ir kiti prie to prisidėjo ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha :), Auksyte, fainas komentaras! Tikrai netinkama sąvoką panaudojau. Turėjau omeny viešumą, nuo kurio esu atpratusi. Mat ne su kiekvienais gali taip laisvai bendrauti, kaip esi pripratęs. O dėl to, kad yra visokių žmonių ir tarp tikinčių, ir netikinčių, tai tikrai sutinku! Ačiū, kad dalinatės savo mintimis!

    AtsakytiPanaikinti