Nuo peršalimo ligų

Kaip ir kiekvienais beveik metais man įprasta, kankinuosi su gerklės skausmais.
Štai kokią fantastišką gydymosi instrukciją gavau sekmadienį bažnyčioje iš Svetos:

"Dalyte, labai noriu pasidalinti su tavimi keliais receptais, kurie man padeda panašiose situacijose. Leisk man pasidalinti jais - aš LABAI trokštu, kad tu pasveiktum!
Imbieras su medumi
Mano mama sumaišydavo man imbiero miltelius su medumi, ir aš gerdavau tokią arbatą.
Atsikosėjimą lengvinantis arbatžolių mišinys
Man labai padeda šios arbatos:
čiobrelių arbata,
įvairūs tirpalai gerklei skalauti -
stiklinei šilto vandens 1 arb.šaukštelis druskos + 1, 2 lašeliai jodo,
šalavijų arbata,
užplikomi eukalipto lapai ir kvėpuoti garais ir dar paskalauti gerklę (kai atvės).
Nepamiršk vitaminų, daugiau vaisių, erškėtrožių arbatos labai stiprina organizmą.
IMUNITAL lašeliai.
EŽIUOLĖS tabletytės sušvelninti gerklei."

Vat tokia instrukcija. Daug ką nuoširdžiai išbandžiau ir patyriau tikrai efektyvų gerą poveikį!!!
AČIŪ TAU, brangi SVETAČKA!!!

1 komentaras:

  1. Į sveikatą, širdele! :)
    Labai džiaugiuosi galėdama padėti. Labai gerai suprantu tavo būklę %-)

    :*
    Svetlana

    AtsakytiPanaikinti