Mano estetas

Jau draugaujant supratau, kad Sergėjus ne vien tik kad, lengvai tariant, perfekcionistas, bet tai persismelkę ir į jo grožio suvokimą. Man svarbus grožis, bet dažnai esu laisva šioje sferoje. Mūsų buto interjerą vis tik nulėmė Sergėjaus nuomonė. Ir man visai dėl to neskauda. Aišku, daugelyje sričių mūsų skoniai tiesiog sutampa, bet yra kur pasiginčijam. Nėra sunku priimti kito nuomonę ir leisti vadovauti kitaip. Mano vyrui svarbu net kokį kilimėlį vonioje padėsi (sako, kad dabartinis netinka :)).
O kas liečia tema "rūbai", tai ohoho, kaip jam tai svarbu! Žinau draugių, kurios savo vyrams be jų nuperka rūbą. Mes dažniausiai vaikštome kartu, bet mano nuomonė ne visada paveikia jį :) Bet būna, kad paklauso (kai jau idealiausio varianto neranda:)) ir vėliau prisijaukina ilgai ilgai nešiodamas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą