Beveik paruošta

Pagaliau priėjau prie mažiuko rūbelių rūšiavimo. Mums jų pirkt nereikės, nes gavom puikios kokybės ir stiliaus rūbelių iš kolegos šeimos. Rima su Holgeriu augina keturis, tai gavom tikrai lobį. Rūšiavom su Katia. Negalėjau atsidžiaugti, - tiek pripirkt tikrai būtų net neįmanoma!

Jau sudėliojau į komodą. Dar didesnis laukimo džiaugsmas aplankė:) Taip jau norisi susipažint su tuo stebukliuku... Na, nebe daug ir liko!

Gera būt namie, rūpintis esamais ir ateinančiais dalykais. Mėgaujuosi buvimu ramybėj ir tokiam tempo sulėtėjimo būsenoj. Jaučiuosi puikiai (na greit nepaeinu, bet savu tempu krutu:))! Sako, kad paskutinis trimestras sunkiausias. Man tai pirmas buvo tikrai nelengvas. Dabar tai man gerai! Na, dar vienas mėnuo. Gali ir pasikeisti :)

Ir emociškai jaučiuosi puikiai. Nors visur rašo, kad turėčiau nervuotis :) Gal tai irgi greitu laiku? :)) Esu dėkinga Serioginui už švelnumą, kuris suteikia man saugumo. Gera, kai gali laukti naujos gyvybės ramybėj, saugume, vidinėje harmonijoje!

2 komentarai:

  1. Sveikute,

    pas mane irgi viskas buvo surusiuota, isskalbta, islyginta, o dabar tik keiciu ir keiciu... tik spek plauti:):):)
    linkiu tau ir paskutini menesi islikt ramybej, o jei terminas ir kiek uzsitestu, taip pat tik ramybes ir pasitikejimo - maziukas zino kada jam geriausia i pasauleli atkeliauti...nors man po termino tai kiekviena diena buvo kaip amzinybe...

    AtsakytiPanaikinti