Valentinas..

Pamenu, prieš du metus į santuokų rūmus su Serioginu nešėm šią dieną pareiškimus. Daug porų sau tokį siurprizą darė :) Neblogas veiksmas šiais laikais!

Na, o aš šiandien lovoje. Pergyvenu, kad mažas žmogutis nepasišalintų. Tad kiek nuo manęs priklauso, bandau saugotis. Kažkaip sunku nesijaudinti, kai stovi prieš tokį faktą. Stipriai ramybę neša žinojimas, jog viskas Dievo rankose. Bet būtent nelaimes sunku priimti kaip iš Jo rankų... Stop, vėl aš čia per toli!..

Serioginas nuvežė iš pat ryto į ligoninę. Šiek tiek ramiau pasidarė. Labai didelės rizikos dar nėra, bet gresiantis persileidimas prieš akis. Liepė gulėt ir lepint save. Vot čia Valentinkės proga :)

Tuoj atvarys pas mane Adončikas. Sakė pagamins man pietus :) Kaip faina, kad yra kas pasirūpins :)

Taip pat daug ir šiaip gavau patarimų šiai situacijai. Vilma Raimundo beprotiškai padrąsino. Neturiu mamos, tai kaip gera turėt drauges!

Laikysiuos...

2 komentarai:

  1. vaistineje yra magnio diasporalio, milteliu, kelias dienas po viena pakeli pagerk, man gydytoja liepdavo. magnis atpalaiduoja raumenis. ugne

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha, magnį jau geriu. Ačiū labai!

    AtsakytiPanaikinti