Vakarykštis siurprizas

Ilsėjausi, snaudžiau, kai grįžo mylimas. Įkulniavo tyliai, pabučiavo ir nieko nesako :) Tada ėjom kartu vakarieniauti į virtuvę. Ir ten, jau pamerktos, stovėjo nuostabios tulpės :) (tai vienos iš pačių gražiausių man gėlių). Ir dar tokiais gražiais žodžiais buvau apipilta: kad esu pats svarbiausias žmogus jam ir, kad dienos, praleistos su manimi pačios turtingiausios; jog susituokus jis pirmą kartą realiai pradėjo trokšti kas vakarą grįžti namo. Uch, kaip tai stipriai skamba! O aš galiu pasakyt, kad jis pats nuostabiausias, švelniausias, brangiausias žmogus mano gyvenime! Buvimas šalia jo suteikia ramumo, pasitikėjimo, džiaugsmo!..
Po to dar pagamino vakarienę, pasirūpino kai kuriais buitiniais darbais. Ačiū :) Tai taip svarbu jaustis mylimai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą