Besilaukianti...

Štai ir į mūsų gyvenimą pasibeldė nauja gyvybė! Kažkas stebuklingo ir nesuvokiamo! Nežinau, ar į šį faktą galima reaguoti kitaip. Suprantu, jog mes žmonės labai suprimityviname dalykus, kurie tikrąją to žodžio prasme yra stebuklas. Mes mėgstame ignoruoti tai, ko negalime paaiškinti...
Vyras ir moteris padaro viską, kas nuo jų priklauso. Tačiau šios naujos gyvybės įpūtimas ateina tik iš Kūrėjo Dvasios!
Kad kažkas mano kūne keičiasi, pastebėjau labai greitai. Tik nelabai galėjau suvokti, kad tai jau vaikelio kūrimasis manyje :) Netgi du testus pasidariau, bet tikriausiai dar buvo per anksti rezultatui matyti. Na, trečias kartas buvo nemeluotas! Anksti ryte, pamačiusi rezultatus, džiaugsmingai pranešiau savo mylimukui, kuris dar voliojosi lovoje. Priėmėm šį faktą abu krykštaudami ir dėkodami Dievui!
Esam abu su Serioginu beprotiškai sujaudinti šio Dievo stebuklo prisilietimo. Esame laimingi! Esame dėkingi!

Štai ką sako 139 psalmė

13 Juk tu mano širdį sukūrei, užmezgei mane motinos įsčiose. 14 Šlovinu tave, nes esu nuostabiai padarytas. Tavo visi darbai nuostabūs, – tai žinau labai gerai. 15 Mano išvaizda tau buvo žinoma, kai buvau slapta kuriamas, rūpestingai sudėtas žemės gelmėse – 16 tavo akys matė mane dar negimusį. Į tavo knygą buvo įrašytos visos man skirtos dienos, kai nė viena jų dar nebuvo prasidėjusi. 17 Kokios nesuvokiamos man tavo mintys, Dieve, ir kiek jų daug! 18 Mėginu jas suskaičiuoti – jų daugiau negu smėlio grūdelių. Ir net jei ir jų galą pasiekčiau, vis dar su tavimi tebebūčiau.

Jaučiuosi gan gerai, išskyrus tai, kad kartais pamaudžia pilvo apačią ir yra temperatūros. Esu labai jautri. Nuotaikos kaitaliojasi akimirkomis :) Kokia esu laiminga, jog išgyvenu begalinį vyro rūpestį, švelnumą, meilę. Tai beprotiškai palengvina gyvenimą!

5 komentarai:

  1. Umm, sveikinu! :)

    Įdomus laikai jums prasideda :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Miela Dalyte,

    nuoširdžiai sveikinu jus abu! Tai isties jaudinatis laikas... Mes abu su vyru tai pergyvename. Man jau eina šeštas nėštumo mėnuo:)

    Dar kartą daug linkėjimų jums trims:)

    Lina (ex Klaipėda)

    AtsakytiPanaikinti
  3. atsiprašau, o gal ir keturiems:)

    Lina

    AtsakytiPanaikinti
  4. Linute, Tu kur dabar Vokietijoj :)? Parašyk man ką nors apie save. Ar turi mano emailą?

    AtsakytiPanaikinti