Dviese nueisim toliau

Dar kai sprendėsi mūsų kartu su Sergėjumi buvimo klausimas, jis man vis kartodavo, kad vienas nueisi greičiau, tačiau dviese toliau :). Ir Biblijoje kalbama apie tai, jog dviese geriau, tačiau niekur nekalbama, kad nebus iššūkių. Apskritai, kur aš pats, ten ir išbandymai :) Su savimi, kito šviesoje, mes tiek daug kovojame...

Labai aiškiai suvokiu vis iš naujo, kad kai esi dviese, turi ir išmokti gyventi kaip dviese :) Mes abu labai daug tariamės apie viską. Manau, kad tai yra teisinga! Vis dar būna, kai pasielgiu lyg būčiau viena, po to tik pagalvoju, kad nesąžininga mano vyro atžvilgiu. Namai bendri, pinigai bendri, viskas bendra! Vedę žmonės labai susiję vienas su kitu: finansiškai, emociškai, fiziškai. Todėl išmokti gerbti vienas kitą, t.y. žinoti nuomones visais klausimais, nėra lengva ir reikalauja daug laiko bei pastangų. Ir tai, kad vyras šiandien man pirmoje vietoje! - ne kiti žmones, netgi ne mano įgeidžiai, - parodo, kur link turi krypti mano energija... Tačiau, vėlgi sau kartoju, kad kaip tai nėra lengva ir vis mokinuosi gyventi ne vien pagal savo dūdelę, bet supratimu, kad šalia esantis yra aukščiau už mane...

1 komentaras: