Po masažo :) Jech!


Vakar pasinaudojau pirma vyro gimtadienio dovanota procedūra sanatorijoje "Pušyno kelias". Niekada gyvenime dar to nebuvau patyrusi! Iš pradžių buvau ištrinta medumi su viso kūno masažu. Pasirodo medus atlieka pilingo funkciją, stiprina imunitetą, sušvelnina odą. Jau senovėje buvo naudojama ši procedūra.
20 min. sėdėjau sausoje karštoje pirtyje. Masažistė stebėjosi, kad aš taip ilgai galėjau joje išsėdėti. O man bent 10 min. reikia įkaisti, tik tada pradedu prakaituoti :) Atgaiva šaltu dušu, purslų vonia su raudona arbata ir eteriniai aliejai su baigiamuoju atpalaiduojančiu masažu. Oi, net seilė varva :) - dar norėčiau!
Tai pati geriausia dovana, kokią kada nors esu gavusi! Ačiū, mylimukai! Tavo noras atpailuot ir palepint mane išsipildė šimteriopai :)!!!

Mėgaudamasi vonios purslais, mąsčiau, vis dėl to kiek daug žmogui reikia! Kad būtų dvasios, sielos ir kūno visuma patenkinta, jei ne pinigais įkainoti, tai laiku, aukojimusi... Dažnai užmirštam, kad esam vientisas žmogus ir apleidžiam save: ar tai kūna, sielą, dažniausiai dvasią. Ypač kai esi mama, nebegalvoji apie save ir iš nuovargio daraisi pikta, nedėmesinga... Ech, kaip aš atsigavau! Skraidau!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą