Dėkinga už gyvenimą!

Apie kokią dovaną svajojate? Prabudusi savo gimtadienio rytą nusišypsojau ir dėkojau Dievui už tuos, kurie šalia manęs!!! Juk tie patys artimiausi yra pati brangiausia dovana! Gera sustoti, vėl ir vėl suvokti tai ir dėkoti, dėkoti, mėgautis, mylėti, aukotis...

Kaip jau anksčiau dalinausi, jog esu žmogus nelabai išsugantis galvoje tikslius faktus, bet kai kurių žmonių tam tikrų momentu išsakytas mintis, tikriausiai niekada nepamiršiu! Vienas iš tų žmonių man yra pasakęs, kad niekada nenorėtų vėl grįžti į jaunystę ir, kad yra dėkingas už tuos duotus gyvenimo metus. Paklaustas, kodėl? Atsakė, kad metai atneša pilnatvę, ramybę, pasitikėjimą ir brandą. Na, aš dar ne tokiame brandžiame amžiuje, kad taip kalbėčiau :), bet esu nuoširdžiai dėkinga už pragyventas dienas! Šio asmens išsakytos mintys, kaip palaiminimas priimti gyvenimą šiandien, įvertinti ir džiaugtis, ar ne?

Mes čia sėdėjome, kaip Viduramžiais :)
Šventę atšventėme labai smagiai. Buvom linksmoje kompanijoje su Seriožos kolega su žmona, Daivute su Paša ir vokiečių mokytoja. Važiavome į Schloos Glatt (Wasserschloss / Vandens pilis). Pasmaguriavom specialiai ten gaminamais saldėsiais. Pavaikščiojom.
Buvau taip susijaudinusi ir laiminga, kad susilaukiau, manęs gan dažnai aplankančios, migrenos. Nežiūrint to, šventė buvo nuostabi!!! Ačiū už dovaną - gavau fotiką! Aš taip jo norėjau :) O kažkas labai gerai norus spėja :)))



P.s. Gražus sutapimas, kai per tavo gimtadienį pakeičiamas vasaros laikas. Malonu :)

1 komentaras: