Apie migreną ir Dr.Schüßler mineralai

Negaliu tiksliai pasakyti, kiek metų turiu migreną. Akyse aptemsta, nebegaliu tinkamai reaguoti į aplinką, tiksliau visai nereaguoju, priepuolis daeina iki vėmimo. Dar tik susituokus, Vilniuje ėjau tirtis šitokių galvos skausmų priežastis. Išvados buvo labai geros. Tyrimai geri, smegenys, kaip sakė mane tyrusi gydytoja, parodomosios :)) Pasak jos, migrena - tai gyvenimo būdas. Tad nieko daugiau gero negavau. Esu sveika, tik su netinkumu gyvenimo būdu, taip išeitų :))) Esame ir greitąją kvietę, kurių injekcijos greit pagelbėdavo.


Belaukiant dukrytės, migrenos visiškai nebuo. Tik baigiau maitinti, ji vėl grįžo. Kaip suprantu, čia susiję su hormonų kaita. Tikriausiai, vėl reikia lauktis :)))

Atvykus į Vokietiją, migrena pradėjo lankytis žymiai dažniau, nei buvau Lietuvoj.  Pastebiu, jog tai kartojas maždaug kas dvi savaites. Spėju kelias priežastis: ankstesnio intensyvaus ir gan įtempto gyvenimo pasekmės, taip pat nauja aplinka ir daug įvairiausių emocijų. Bet ar aš teisi, tik Dievas žino!

Tad tik atvykus, jau kitą dieną vakare gulėjau be reakcijos į aplinką.  Serioža nuėjo pas namo šeimininkus. Mumis nuostabiai besirūpintanti Rosa atnešė man homeopatinių mineralų (apie juos žemiau). Abu su Serioža buvom skeptiški tiems vaistukams, nes gan dažnai man nepadeda stiprūs skausmą malšinantys vaistai. Mūsų nuostabai, po maždaug pusvalandžio aš buvau išlaisvinta!!! Po tų skausmo priepolių jaučiuos lyg po sunkaus fizinio darbo. Kūną užlieja malonus nuovargis.


Beje, dar net nebuvom spėję susitvarkyti draudimo. O sergantis migrena tikrai atrodo nepavydėtinai. Tai gerieji žmonės puolė skambinti savo gydytojui. Deja, be draudimo gali ir numirti... Aišku, aš nuo migrenos tikiuos nemirsiu :)), bet vis tiek buvo nemalonu, kad niekas nenorėjo pasirūpinti. Sako, geriausiu atveju priimtume jus rytoj..

Taigi, dabar tik pradedu jausti galvos spaudimą (taip vadinu migrenos pradžią), geriu šiltame vandeny ištirpintus homeopatinius Dr.Schüßler mineralus: magnesiumphosphat ir natriumchlorid. Gaila, kad ne visada padeda. Nežinau kodėl. gal kad per vėlai išgeriu, ar dar kokios priežastys. Bet jau ne vieną kartą jie numalšino man priepolio viršūnę. Biochemikas Dr.Schüßler teigė, kad ligos priežastys slypi dėl kūno ląstelių mineralinių medžiagų apykaitos sutrikimų ir negalavimus galima išgydyti homeopatinių mineralų dozėmis. Štai pateikiama mineralų lentelė.































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą