Running sushi

Dar tik pradėjus draugauti, mano mylmasis labai skaniai ir po daug gamindavo man valgyti. Po to, kai dažniau gaminti ėmiau aš, mūsų viena iš didžiausių pramogų, galiu sakyti net švenčių, būdavo sushi Akropolyje. Nežinau, kaip jūs, bet mes prioritetu rinktumėmės būtent šią virtuvę.

Taigi, Serioža pažadėjo, kad greitu laiku bus man siurprizas. Beveik dvi savaites tylėjo! Į Reutlingen važiavome septyniese. Visi žinojo kur, o aš ne. Kai tik pamačiau iškabas prie restorano į kurį įėjome, išsišiepiau iki ausų :) Mums abiems sushi vienas iš pačių skaniausių maistų. O dar tokia egzotika, kai reikia lėkštutes su skanumynais tiesiog gaudyti - irgi patiko :))) Moki nustatytą kainą ir valgai, kiek tik telpa. Nuo sushio kvėpavimo pilve (kaip išsireiškė mano vyras:)) ilgai negalėjom užmigti...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą