Maisto gaminimas

Man labai patinka gaminti. Tiesa, gal per daug eksperimentuoju, bet dažnai visai neblogai viskas gaunasi :) Mėgaujuosi pačiu procesu. Ypač dabar, kai mano kasdienybė ramybėj, tai pasineriu į šį procesą šimtu procentų.
O kokia aš laiminga, kai mes kartu gaminam su Serioža! Tada namuose šventė :) Man tai priemena ir mūsų draugystės laiką, kai Serioža man daug ir kūrybiškai vis ko nors prigamindavo.
Dažniausiai Serioža suranda spec.receptų ir tada jau įmamės proceso. Tad šį savaitgalį buvom namie ir šventėm gamindami geometrinius trikampėlius. Ruošdami maistą mes tiesiog bendraujame; kartais paaiškinam vienas kitam, kaip ką geriau padaryti. Rezultatas visada būna tobulas, nors mano vyras su tuo ne visada sutinka.
Ne, maistas yra gėris :) O bendrai ir santaikoje pagamintas iš vis fantastika!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą