Darjai trys!!!


Dar būnant Lietuvoj, paklausta kiek Darjai metų, atsakydavo, kad greit bus trys. Likus kelioms savaitėms iki gimtadienio, ji vis klausinėdavo: "Mama, kada mano gimtadienis?" Tai vis aiškindavau, kad kai pamiegosi, atsikelsi, dar pamiegosi ir atsikelsi ir t.t. ir tada bus :) Ji: "Dabar? Kada?" :)))

Atėjus tai svarbiai dienai, ji vėl klausia: "Kuda (kur) mano gimtadienis?" :)))) Kad tas gimtadienis pasijaustų, iš vakaro pripūčiau balionių ir paruošiau dovanėlę. Atsikėlusi, aišku, apsidžiaugė siurprizu, bet paklausė, o gi mano tortas? O šis skanėstas numatytas šeštadieniui, kai susirinksime švęsti, tad mane išgelbėjo Rose (namo šeimininkė), kuri nerukus atėjo su tortu ir degančiom žvakutėm. Ji nereali!!! Darka buvo nustebinta ir laiminga, beje aš taip pat.

Vis dar galiu aiškiai atsiminti šią dieną prieš trejus metus. Darka gimė 20 val. Gyvas vaizdas to pirmojo susitikimo; kai ji išėjo į pasaulį rėkdama, o paguldyta ant krūtinės tiesiog pakėlusi galvą spoksojo į mane. Lyg sveikindamasi :) Brangu brangu ir nesinori, kad išdiltų atminty... Džiaugiuosi jos augimu ir visu praleistu laiku kartu. O jo buvo tikrai pakankamai. Esu dėkinga Dievui, kad tiek daug laiko galėjau stebėti šio Stebuklo augimą. Ačiū, kad esi, Mažiuke!!!

P.s. sese, ačiū už nerealų sveikinimą!

2 komentarai:

  1. sveikinimai Dašai ir tėveliams ;) Augustė jau nuo savo 2-ojo gimtadienio, kai valgė tortą laukia 3-iojo :DDD neklausia, kada, bet monologu vis prisimena tortą, o tada gimtadienį :D aš ir mąstau, kad nėra didesnės dovanos, kaip galimybė nuolat matyti augantį vaiką pirmus kelis metus...Dievo dovana

    AtsakytiPanaikinti