Programa Vilniuje užsieniečiams

Paskutinę atostogų savaitę Lietuvoje, būnant Vilniuje, mus aplankė naujieji draugai įš Vokietijos. Serioža atliko tobulą "servisą"! Dar prieš atvykstant svečiams sėdėjome ir planavome, ką svarbiausio per  keturias dienas galima parodyti vokiečiams Vilniuje. Šis planas chuliganas sugriovė visas sudarytas nuostatas apie Lietuvą ir, aišku, per šias kelias dienas užniečiai įsimylėjo mūsų Tėvynę :)

Prieš vizitą Vilniuje, svarbu žinoti, kur gyventi. Mūsiškiai apsistojo Ecotel. Pati vieta visai nebloga. Arti centro. Galima pėstute viską apkeliauti. O vidus - pagal pigią kainą :) Tikriausiai, svarbiausia, kad švaru. Vokietukai skundėsi nekokybiškais, keistais pusryčiais. Na, bet pagal kainą, sakyčiau, viskas pakankamai gerai kukliems žmonėms.
Dar labai svarbi keliavimo priemonė. Išsinuomavome septynvietį automobilį, kuris "atrišo rankas".

Taigi, pirmą dieną, tik draugams atskridus, nuvažiavome į Europos parką. Nors buvau ne pirmą kartą, bet smagu buvo vėl iš naujo viską pamatyti. Džiaugėmės varlėmis, kurias Darka rankiojo ir norėjo neštis namo, būti mama ir rūpintis jomis :)
Išalkę "Agotos gryčioje" labai skaniai suvalgėm po realų dičkukulį. Jie ten nerealiai skanūs!
Šiai dienai, po kelionės pavargusiems žmogeliams, programos pakako.

Antra diena. Iki pietų pasivaikščiojome po Literatų gatvę Vilniaus senamiestyje, užkandome skaniomis, iš "Sultinio" pirktomis bandelėmis ir patraukėme į nuostabiuosius Trakus. Išsinuomavome dvi valtis aštuoniems asmenims ir nuplaukėme į salelę maudytis. Buvo nekaršta, bet vanduo po karštų dienų labai šiltas. Mūsų svečiai, kaip sako krikščionys, buvo palaiminti!
Papietavome Karaimų restorane, kuris išties ypatingas interjeru (antrame aukšte) ir skaniu maistu. Draugams labai labai patiko gira ir kepta duona! Grįžę į Vokietiją mokėme kaip namuose pasikepti duoną :) Smagu!

Trečią dieną svečiai savarankiškai vaikščiojo po Vilniaus centrą, aplankė genocido aukų muziejų. Po pietų keliavo ieškoti lauktuvių į Akropolį ir Ozą, kuriame pasilepinome filmu 5D. Vieiems be proto patiko!

Ketvirtą dieną, Serioža nuvežė kompaniją į Šilo ežerą. Jo žodžiais tariant, žmonės buvo sužavėti ten esančiu grožiu. Mums šis ežeras - tiesiog netoli Vilniaus esanti maudymosi vieta. Jie privertė į šią vietą pažiūrėti kitomis akimis!!! Mūsų svečiai pirmą kartą išsimaudė apsuptmes medžiais ežere. Sako, kad nėra matę tokio grožio! Kiekvienais metais jiems atostogaujant Maljorkoje, Lietuva užėmė pirmą vietą atostogms!!! Pasak jų, Maljorkoje karšta, daug žmonių ir nėra žalumos. Vienintelis gėris, tai jūra. Tad Lietuva savo grožiu juos pakerėjo. Planuoja patys sugrįžti ir jau girdėjom, kad atsiranda dar norinčiųjų daugiau.
Baigiantis paskutinei apsilankymo dienai, dar užkopė ant Trijų kryžių kalno, Barbakano, aplankė keletą bažnyčių, pasižvalgė į Prezidentūrą.

Labai smagu, kai galima sulaužyti vakariečių žmonių stereotipis apie Lietuvą!!!