Prisimenu

Vakar buvo pilna diena visokių išgyvenimų. Buvau susijaudinus. Paskaita su verslininkais MRU praėjo labai gerai.

Vienas toks nedidelis įvykis man priminė seniau išgyventus jausmus. Kažkada dar studijų metais, dalyvavau skaitovų konkurse. Ir būčiau laimėjus, jei ne vienas bet :) Taip susijaudinau, kad nebe prisiminiau teksto. Manęs klausė daug žmonių. tarpe buvo ir grupiokių, kurios taip už mane jaudinosi, kad sėdėjo raudonos ir prakaito išpiltos. Tai aš vis iš naujo pradėdama bandžiau skaityti bent keletą kartų (lietuvių rašytojo prozą, autoriaus nepamenu), tačiau vis toje pačioje vietoje užstrigdavau :) Tada leido man skaityti matant tekstą :) Vis tiek laimėjau netgi antrą vietą!!!

Bet tas jaudulys kažkoks nežmoniškas. Keletą kartų esu panašų išgyvenusi ir grodama per egzaminus. Nebenoriu tokio! Per daug streso.

Tai kai matau panašioje būsenoje esančius, labai suprantu ir palaikau!..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą