Kelionė ROMANTIKA į STOHOLMĄ

Su Serioža dovanai keliavome į Stokholmą didžiausiu keltu plaukiančiu Baltijos jūroje. Ačiū mūsų brangiems draugams Dovilei su Tomu!

Tallink keltas Romantika pastatytas 2002 metais. Tai šiuolaikiškas laivas, talpinantis net 2500 keleivių, turintys beveik 700 kajučių. Laive yra diskotekos, restoranai, barai, parduotuvė, vaikų žaidimo platforma, sauna, konferencijų salės.

Dar keletas įdomybių. Sako, kad jei gimtų vaikas kelionės metu, kūdikius gautų Švedijos pilietybę! Laive yra net operacinė. Moterys paplanuokite :)))

Nepakartojama patirtis! Kelionė truko tris dienas. Mašina iš Vilniaus važiavome iki Rygos. Ten mašinų aikštelėje palikome mašiną ir keltu plaukėme iki Stokholmo. Kelionės tema - Kuba. Įėjus į keltą pasitiko su kubietiška muzika. Gyvas ansamblis pamatė mus išsižiojusiais iš nuostabos veidais :)
Išlydėjome Rygos uostą nuo 9 aukšto denio. Tiesa laivo ilgis 200 m., aukštis virš vandens, kaip devynių aukštų namas, o dar kiek po vandens!
Tik įplaukus į Švediją atsiveria pasakiški vaizdai - salos, salelės, salytės. Švara, grožis! Ir kelionė šiuo metų laiku žavinga! Pats Stokholmas pastatytas ant daugybės salų bei pusiasalių. Istorinis miesto centras yra taip pat saloje. Kiek kojos nešė, tas 6 valandas ištisai pravaikščiojome. Esame sužavėti šio miesto švara, pastatų ir gamtos grožiu! Neįtikėtinai visą dieną švietė saulė. Tik pasukus atgal link laivo, pradėjo šlapiai dribti. Nuostabiai praleidome laiką!
Aplankėme ir karaliaus rūmus. Tiesa, jis šiuo metu ten tik dirba, o gyvena už miesto. Karalius neturi politinės galios, jis reprezentuoja savo šalį. Švedijos parlamente vadovauja 40 proc. moterų.

Grįžtant patekome į audrą. Šį griozdą keltą jūra normaliai pasupo. Sunku patikėti, kad jūra tokia galinga. Visi vos nepersirgome jūros liga :)
Siaučiant nežmoniškai stipriam vėjui, išdrįsome išeiti į denį. Atrodė, kad vėjas ims ir nuneš. Gerai, kad mano vyras toks stiprus ir į jį įsikabinus visiškai saugu :) Jūra jūra, tavo neišpasakyta galybė! Kaip viskas nuostabiai ir veriančiai sukurta!!!

Ši kelionė puiki idėja šeimos atostogoms! Pasitaupius pinigėlių, keliaudami paprastą žiemos savaitę, su kelto ir visos kelionės išlaidom išleisite apie 1500 Lt. Mes savo maistą įsidėjome ir jo praktiškai pakako visą kelionę. Užėjome tik į pigiausią Macdonaldą ir atsigėrėme auksinės kavos laive :) Šiaip Švedijoje labai brangu. Grįžus į Lietuvą širdis atsigauna :) Pakeliavus su šeima būtent šiuo maršrutu, patirsite ir nuostabių pramogų, ir ramybės gamtoje!

Pirmą kartą, net keliom dienom palikom Dašką. Esu dėkinga, kad turime tokius žmones, kuriems be abejonės ir su pasitikėjimu galime palikti savo stebuklą. Ačiū mūsų Mamų menės auklėtojoms Katiai ir Oksanai! Jūs nerealios!
Pati savimi stebėjausi, kad galiu taip ramiai keliauti ir nepergyventi apie namie likusią dukrą. Buvo akimirkų, kai supratau, kad geriau negalvoti, nes tas ryšys labai stiprus ir jau nebeįsivaizduoju gyvenimo be Dašos! Na, dvi naktys buvo pats tas, kad atsipalaidavusi galėčiau mėgautis šiais nuotykiais.

Esu pakylėta ir laiminga!