Gimtadienis :)

Esu iš tų žmonių, kuris nesureikšmina savo gimtadienio :) Tiesiog gyvenu... Bet kai susilaukiu tiek daug sveikinimų, staigmenų, dovanų :), negaliu likti abejinga ir sakyti, jog tai įprasta diena. Ne! Tai išties ypatinga diena! Ypatinga dėmesiu ir išraiškom.

Bekalbant su tėčiu suvokiau, kad po 32 metų blogų dalykų nebelieka :) Sako, kad buvau labai gera, nekėliau isterijų, tik ant sienos klijavau bubius :))))

Nesulaukusi sveikinimo iš savo mylimos sesė Sandros, ėmiau ir paskambinau jai: "Sandryte, sveikinu Tave su savo gimimo diena!" Oi smagiai prisikvatojom. Sesei patiko mano bajeris :))))) O ko daugiau reikia?

Šiandien buvau paliesta siurprizais. Atsikeliu ryte ir pamačiau ant sienos kūrybišką raidžių rinkinį - "Su gimtadieniu, Dalyte! Myliu Tave, pone direktore!" (Oksana pas mus nakvojo) Po kelių minučių ateina su didžiausiom rožėm. Kur ji jas buvo paslėpusi :)))??? Oksana, Tu nereali!!! Aš paliesta, kad man dirbantys asmeny mane nuoširdžiai myli (bent keli iš jų tikrai tikrai:))!!!
Paskui atbėga Darka ir įteikė atvirutę, kurią pati nupiešė (su Oksanos pagalba!). Tai taip brangu! Nesinori užmiršti šių akimirkų.

Mielieji, ačiū, kad esate! Pati didžiausia dovana - santykiai! Esu tokia privilegijuota, kad turiu artimus mylimus! Ačiū AUKŠČIAUSIAJAM UŽ GYVENIMĄ!!!

2 komentarai: