Sveikas maistas

Nežinau, kaip jus, bet mane jau pradėjo erzinti sveiko maisto mada! Ekologiško maisto verslininkai maudosi sunkiu krizės metu :) Ar tikrai taip jau baisiai nėra normaliai ką pavalgyt? Ir ar visi rėkiantys apie sveikuoliškumą, tikrai parduoda ekologišką produktą? Kaip patikrinti? Pastebėjau, kad paprastame turgelyje žymiai pigiau apsipirkti, nei vadinamoje ekologiškoje mugėje. Ir tikrai manau, iš paprastos bobutės nusipirksi ne ką blogesnį produktą.

Na, mūsų šeima viso to taip nesureikšmina. Mėsą mes perkame iš prekybcentrio, nors girdžiu nuostabas, kurios kraipo galvas, kad kaip aš tokią mėsą duodu vaikui!? Aš netikiu, kad ta mėsa taip jau baisiai apdorojame, kaip galima pamatyt per tam tikras publicistines laidas. Suprantu, kad daug ką valgome nesveiko, bet čia įskaitau ir saldumynus, kavą, kai kurias arbatas... O ar iš vis šiais laikais įmanoma gyventi natūraliai sveikai? Man atrodo, kad ne! Gal esu per daug atsipalaidavus :)...

5 komentarai:

  1. Pamatytum savo akim kaip ta mesa prekybcentry "apdoroja" ne tai kad vaikui nebeduotum, bet ir pati nebevalgytum ;)Bet kiekvienas pasirenka. Kartais geriau kaip struciui paslept galva ir galvot, kad problemos nera :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ai, būtent. koks skirtumas, ką valgom, jei švinu kvėpuojam - tai gal dar su dujokaukėm pradedam vaikščiot, nes taip sveikiau? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, mano mama beveik visą gyvenimą dirbą mėsos ceche. Tai valgydavom, ką ji gamindavo ;) Nejau taip baisiai laikai pasikeitė per 15 metų? O jūs matėt kaip apdoroja?

    AtsakytiPanaikinti
  4. As asmeniskai maciau, nes teko menesiuka padirbet butent prekybcentrio mesos skyriuje. Galiu pasakyt, kad nera ten taip baisu, kaip mums bandoma ipirsti. Man daug baisiau visokie 10 metu galiojantys produktai nei mesa is PC. Puiku butu, jei visi ukininkautumeme ir valgytumem viska super duper sviezio ir sveiko, taciau, manau parseliu balkonuose nepradesim augint, tai lieka labai ribotas kiekis variantu :) SKANAUS :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O as manau jau geriau 0,5 kg mesos bet tikros, be visu priedu, nei 2 kg mesos kad ir pigesnes ir prekybcentrio :) Bet kaip sakoma, zinotum kur griusi pagalve pasikistum...

    AtsakytiPanaikinti