Misija

Sekmadienį bažnyčioje buvo pamokslaujama apie misijas. Kad išpildyti šį Kristaus paliepimą: "Tad eikite ir padarykite mano mokiniais visų tautų žmones, krikštydami juos vardan Tėvo, ir Sūnaus, ir Šventosios Dvasios, mokydami laikytis visko, ką tik esu jums įsakęs. Ir štai aš esu su jumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos.“ (Mt 28, 19-20), - labai svarbus paklusnumas ir nėra jokių pasiteisinimų. Visa tai labai gražiai buvo įrodyta remiantis Biblija.

Mane tai be galo lietė! Po patirties Orenburge vis dar tas troškimas manyje sėdi. Pasidalinau tuo su Serioginu. Jis sako: "Negąsdink manęs!" :) Aš, aišku, negąsdinu, tik dalinuosi. Juk aiškiai suvokiu, jog mano misija šiandien eiti ir tarnauti Sergėjui. Šeimoje visiškai atlikti savo pašaukimą ne ką lengviau, ar menkiau! Esu dėkinga Dievui už tai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą