Nauji atradimai

Esu labai atsargi ir nemėgstanti rizikos. Žinau, kad kalnai, kopimas uolomis ne man! Džiaugiuosi, turėjusi galimybę tai išbandyti. Pastebėjau, kad po tokių atrakcijų, jau turiu daugelį nusistatymų ir pakartoti šių dalykų nebenoriu ir dažnai net panašias pramogas, reikalaujančios rizikos ir azarto tiesiog atmetu. Tačiau, būna, kad klystu.
Vasario 16 d. vienas žmogus savo gimtadienio proga padovanojo draugams kartingus. Serioža buvo įsitikinęs, kad man patiks. O aš ėjau su nuostata, kad ramiai išbandysiu, kas tai per daiktas. Juk pati nei vairuoju, nei mėgstu riziką ir pan. Deja klydau, o mano vyras mane gerai pažįsta :) Atrodo, kad tai galėtų būti mano vienas iš pačių maloniausių pomėgių! Taip pasidaviau greičiui, kad negalėjau sustoti. Iš penkių mūsiškių vairuotojų buvau antra :)
Gera atrasti savyje tai, ko dar nepastebėjai. Nustebinau save :))) Čia toks padrąsinimas, kad viską reikia išbandyti, kad ir kaip atrodytų, jog tai tikrai ne man! Kartingai yra gerai ;))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą