Vištiena su daržovėmis kokosų piene

Šis patiekalas turėjo būti mano sesers Rasos pagamintas mums. Bet gavosi mano, nes Rasiukė neturėjo laiko, o mes tuo metu laukėme svečių. Greit išklausinėjau, kaip ji planavo daryti mums pietus ir pati pagaminau. Aišku, kaip visada tokiais atvejais pergyvenu, kad visiškai naujas dalykas gali ir nepavykti, ar tiesiog nepatikti. Ypač, jei yra netradicinis. Bet gavosi tikrai skaniai. Simona su Ryanu skanavo ir dar pakartojo :)

Tad egzotinis receptas!
Vištiena su daržovėmis kokoso piene

Reikės:
vištienos krūtinėlės;
aliejaus kepimui;
druskos, pipirų, petražolių;
3 česnako skiltelių;
sojos padažo;
400 g įv.šaldytų daržovių;
400 ml skardinės kokosų pieno.

Krūtinėlę supjaustyti juostelėmis ir su smulkintu česnaku pakepti įkaitintame aliejuje. Įpilti sojos padažo. Gerai paskrudinus, sudėti šaldytas daržoves. Kepti, kol daržovės suminkštės. Tada sudėti kokosų pieną. Pagardinti pipirais, druska, petražolėmis. Pakaitinti, kol užvirs.

Rinkitės ryžių garnyrą
Skanaus!

3 komentarai:

  1. dar galima gaminti su kalakutiena ir deti astresnius prieskonius, tuomet skonis gaunasi kitoks. Taip pat sis receptas idomus tuo, jog kuo ilgiau ji laikai skonis keiciasi ir keiciasi i gera. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš vietoje daržovių dedu moliūgą, labai skanu su ryžiais.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš kartą gaminau draugams.. Koks skonis nežinau - esu vegetarė, bet draugai dėkojo, kad pagaminau, aš dėkojau, kad nepaliko manęs gyventi su vištiena :D Dariau su ryžių garnyru. Virtus ryžius reikia kepti su plaktu kiaušiniu (su žiupsneliu pipirų) ir trupučiu sojų padažo. Garnyrą ragavau :)) Man patiko.

    AtsakytiPanaikinti