Ar geram darbui reikia reklamos?

Super pasirinkta konferencijos tema, ar ne? Ar geram darbui reikia reklamos? Kad ir kaip atrodytų nereikšminga, bet reikia :) Dar ir kaip reikia!
Palikusi darbuotis savo brangias auklytes vaikų dienos užimtumo centre, šauniai sudalyvavau AUKOK konferencijoje. Daug gerų minčių, idėjų, padrąsinimo netylėti apie save, bet drąsiai ir garsiai reklamuotis :)
Baisingai patiko Pauliaus Senutos pasisakymas. O kalbos pradžia buvo tokia, kad esą jis mėgsta laužyti taisykles. Ir jo įsitikinimu, visai nesvarbus tikslas (ties kuo mes taip daug dirbam!). Dažnai tas tikslo iškėlimas sustabdo daugeliui spontaniškų ir gerų, produktyvių darbų. Čia pamąstymui :) Juk tikrai, taip jau susikoncentruojame ties tuo tikslu, kad pats "tikslas" savaime tampa mūsų centras, kai tuo tarpu galėtų pasireikšti konkretus veiksmas. Arba kalbame apie "gražius" tikslus, po kurių tik ir lieka kalbos... Toks požiūris įneša šiek tiek atsipalaidavimo, spontaniškumo ir gražios kūrybos. Tikslų reikia, bet gal nereikia taip jau jų sureikšminti :)
Reklama yra gerai, nors galima ją panaudoti ir negeriems tikslams, kaip beje ir visas kitas priemones taip pat.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą