Dievui svarbus išorinis grožis!

Neteikdama per daug didelio dėmesio savo išvaizdai, visada galvojau, kad Dievui svarbiau yra dvasinis gyvenimas, nei išorinis, fizinis. Gal taip ir yra. Tačiau, kad JAM rūpi mūsų išorė taip pat įsitikinau po vieno realaus patyrimo.
Mūsų su sese Sandra jau nuo vaikystės buvo iškrypęs sąkandis. Vaikystėje nešiojome plokšteles, bet mums nepatiko, o tėvai neprispaudė (ką savo vaikams tikrai padaryčiau!). Tad jau į savo jaunystę išėjome su atsikišusiais dantimis :) Nelabai malonu, ypač merginoms! Aš kažkaip per daug nepergyvenau, bet Sandra labai kompleksavo. Tačiau, gydytis neturėjome pinigų, o galėjome tik pasvajoti.
Įstojus į universitetą, pradėjau lankytis LKSB grupelėje. Ten per pirmąjį savo susitikimą susipažinau su to vakaro svečiu šveicaru Hansjorgu. Praėjo gal porą metų po mūsų susipažinimo, kai sužinojau pritrenkiančias naujienas :) Ogi jis jau keletą metų ieškojo man pinigų, kad galėčiau susitvarkyti dantis. Daug tarėsi su mano draugais, kaip geriau būtų galima tai padaryti. Pasirodo, vienas iš mano draugų/kolegų Hansjorgą įtikino, kad gydymo būtinai reikia ir mano sesei! Tad finansavimas buvo surasti ir jai!
Hansjorgas sako, kad parodė mano nuotraukas draugų šeimai, kurie panoro finansuoti visą šį reikalą. Nerealu, ar ne?
Nors gydymas buvo ilgas ir nemalonus, bet šiandien turiu ką turiu. Sandra dar iki dabar nešioja karūnėles (ketvirtus metus), bet jau irgi su viltimi greitu laiku jų atsikratyti. Mano draugės mama galvojo, kad tai papuošalai :) Nieko sau! Kas nepatyrę, net neįsivaizduoja kaip tai skausminga. Tai tikrai ne vien dėl grožio, bet daugiau dėl sveikatos! Nors juokinga, kai net skausmingais dalykais galima pasigrožėti!
Esame dėkingos!

5 komentarai:

  1. na nieko sau!
    Man panasi situacija - dantys buvo ziauriai kreivi, o daktarai Lietuvoj sake kad reiktu istraukt pora dantu kad butu tiesus..
    Cia radau klinika, kur deda nematomas ploksteles (invisalign), ir virsutiniams dantims, kurie buvo labai kreivi, liko tik pora menesiu! Kaip nekeista, tie kuriuos maziau pastebejau, zemutiniai, turejo daugiau problemu - viena dantuka teks apsupt 90 laipsniu kampu.
    Kaip tik siandien buvau eiliniam "pasimatyme" su savo dantistu, kur isdave man nauju ploksteliu. Cia kas 2 savaites reikia keist ploksteles, permatomas tokias. Skausmo beveik visa nera - buvau pasiruosus kentet :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Dievui, kad siunčia tokius nerealius žmones :) o šiaip grožis manau svarbus ir dėl savęs, ne tik dėl Dievo ar kitų. Aš kažkaip naujai išgyvenau grožų, kai kažkas sulygino, kad sekmadieninis ėjimas į Mišias tai lyg ėjimas į pasimatymą, vakarieniauji su Dievu. Tai taip iškart natūraliai kilo noras puoštis :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gerb. Neta,

    O kokia cia klinika, butu idomu suzinoti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Neta, tikriausiai ir tos dantukų kreivumo situacijos skirtingos. Mes gydytis pradėjom prieš ketverius metus, tai tikriausiai nebuvo dar tokių naujovių :)
    Auksyte, tikrai faina mintis, kad pasipuošti einant susitikti su Dievu. Bet svarbiausia būti gražiai vidumi :) Ko ir linkiu sau!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Matuk - Lietuvoj berods Pelene klinika vadinasi, kur ta technologija naudoja (invisalign). Pagooglink - tikrai rasi.
    Mano situacija buvo prastoka - biski perplatus dantys buvo ir ju nebuvo imanoma islygint. Bet jau beveik tiesus, o dar maziau metu nesiojuos!
    Kas nezino - nepastebi kad turiu ploksteles - labai faina tas.

    AtsakytiPanaikinti