Pinigai

Su Sergėjum turime atskiras banko sąskaitas, nors mano kortelę valdo jis :) Man patinka, kad pinigai pas mus bendri. Gal ir lengva turėti bendrus pinigus su tokiu kaip mano vyras. Nes jis niekad nieko negaili! Norėčiau vienos sąskaitos, bet gal tada pinigėliai greičiau išsileistų. Niekada neperku kažko nepasitarusi. Netgi smulkmenas perku visų pirma pranešusi apie tai :) Būna, kad savo logišku klausimu: "ar Tau tikrai reikia?", atveria akis, kad man kažkokio daikto nereikia! Ypač dabar, kai stengiamės kaip įmanydami taupyti. Atskaitomybė vienas prieš kitą padeda tinkamai valdyti finansus.

Čia geras tinklalapis apie pinigus.

6 komentarai:

  1. O kodėl apklausoje nėra net varianto, kad pinigai žmonai priklauso ir ji paskirsto išlaidas? Lietuvoje, bent jau vyresnėje kartoje, tai pastebiu ryškias matriarchato tendencijas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi, Eglute, tikrai geras pastebėjimas :) Bet gaila, kad pataisyt neleidžia. Nesužinosim realios situacijos...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gerai, kai tokia atskaitomybe abipuse ;) nors man kartais atrodo, kad absurdiska butu jei vyras skambintu ir klaustu ar as nieko pries, kad jis kazka pirks, kai jis uzsidirba. Bet aisku as ir uz seimos pinigu laikyma bendrais bet ne atskirais. Bendra seima, bendri finansai, bendra atsakomybe.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, Auksyte, kiekvienas mes užsidirbame. Dabar tokia visuomenė, kad dirba ir žmona. Tačiau, nors ir nedirbtų kažkas vienas, vis tiek, mano supratimu, reikėtu tartis dėl pirkinių, nes esame viena šeima. Jei kiekvienas pirksime, kas šauna į galvą, tai tada gyvename kas sau ir neieškome šeimos abipusės gerovės. Bent jau mano tokia nuostata.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kol nedirbau ir namie buvau, viską (tikrąja to žodžio prasme) valdžiau aš - Egle, matriarchatas ir jaunesnėse kartose :)

    AtsakytiPanaikinti