Mamos sindromas :)

Daugelis vaikų serga mano pavadintu "mamos sindromu" :) Pasirodo, maniškė irgi! Ypatingas laikas, kai Darja, mane matydama, tik pas mane ir nori. Negana to, ji pilna reikalavimų mano atžvilgiu...
Ne vieną kartą, kai palieku dukrytę kaimynams, ji ten elgiasi visiškai ramiai, savarankiškai. Tik ateinu, viskas lyg pasikeičia - ji nori būti ant mano rankų :)
Trečiadienį važiavau į mamų klubą. Mažiukę palikau tėčiui ir seneliams. Jie važiavo pasivaikščioti. Darja neverkė mašinoje, kai važiuodama su manimi ji ištisai zyzia :) Iki pat mano grįžimo (nebuvau 3 val.), ji buvo linksma, žaisminga, tik aš grįžau, mergina iš karto puolė man į glėbį ir ėmė zyzaliuoti! Ką tai reiškia?! Esu kontroliuojama :)? Matyt pati nepajaučiu, kai nuolat būdama su ja atsakinėju į kiekvieną jos užgeidį, ar kaip čia suprasti? Nors, kai gaminu, ar tvarkaus, neretai Daškai tenka tiesiog palaukti. Dažnai Darkai tai nepatinka ir ji paverkia, ar pazyzia. Bet matyt vis tiek su manim visiškai atsipalaiduoja!

2 komentarai:

  1. oooo, taip. ir man tas pats - mama sako, kad palieku gerą vaiką, o tik ateinu ir sugadinu :))

    bet gal tai normalu - vis tiek rečiau matomų žmonių šiek tiek varžomės, o su artimais galima sau leist daugiau :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu jo :) Kartais nelengva, bet iš kitos pusės, faina, kad vaikas gali būti visiškai atsipalaidavęs su tavim (įskaitant viską-ir blogas emocijas bei reikalavimus taip pat) :)

    AtsakytiPanaikinti