Dievo kalba


Vakar pabaigiau skaityti Francis S. Collins "Dievo kalba". Nors knyga tikrai įdomi ir, svarbiausia, aktuali, ji nėra mano mėgiamo stiliaus knyga. Man labiau rūpi žmonių istorijos, jų gyvenimai, bet ne moksliniai argumentai ir faktai, nors neneigiu, kad reikia apie tai žinoti (turiu savybę faktus iškraipyti:)) Nors daug ko tiesiog nesupratau (pateiktų loginių argumentų, mokslinių apibrėžimų, ar tyrimų rezultatų), iki galo motyvavo perskaityti įdomiausia mano dalis - pačio autoriaus biografija, jo išgyvenimai.

Įsimintinos mokslinės išvados apie polinkius tam tikram elgesiui. Daug kas įgimta! Polinkis į homoseksualizmą taip pat! Tačiau, autoriaus teigimu, mes turime tam tikras kortas, tačiau galime rinktis kaip su jomis žaisti. Polinkiai paveldimi, bet galime juos kontroliuoti!

Atradimas apie krikščionio būtent tokį požiūrį į evoliuciją. Autorius visiškai sutinka su Darvino teorija. Labai įdomiai argumentuoja kodėl ir net palygina Biblijoj pateiktą sukūrimo istoriją (Pradžios knygoje) su šiuo požiūriu.
Nors mokslininkas neabejotinai teigia, kad tikintieji klysta, prieštaraudami evoliucijos teorijai, vis tik aš dar noriu tame pasikapstyti. Nežiūrint to argumentuoto užtikrintumo, daugelyje vietų lieka "galėjo būti", "tikriausiai susiklostė taip" ir pan. Tai praplėtė mano žinias ir pastūmėjo daugiau apie tai pasidomėti. Gerai yra daugiau žinoti, bet savo požiūrį ir įsitikinimus vis tik renkiesi pats!
Artimiausiu metu planuoju pasiskaitinėti evangelikų požiūrį šiuo klausimu, tai būtinai pasidalinsiu savo įžvalgomis.

Šis tas apie skiepus. Kadangi, autorius yra vienas žymiausių pasaulyje mokslininkų, tyrinėjantis genomą, išsakytas mokslinis požiūris į skiepus mane visiškai nuramino :) (yra nemaža diskusijų dėl skiepijimo. Šiame dienoraštyje irgi diskutavome apie tai). Taigi, autorius teigia: "...nepasirūpinę, kad mūsų vaikai būtų paskiepyti nuo infekcinių ligų, esame laikomi neatsakingais tėvais. Nesuklysime: skiepijimas neabejotinai yra savybių gerinimas, nes jis skatina daugintis tam tikrų imuninių ląstelių klonus ir netgi lemia DNR pertvarką". Man nebekyla jokių diskusijų - skiepai reikalingi!

Rekomenduoju, rekomenduoju kiekvienam, o ypač tiems, kurie esate ateistai :) Mokslininkas, ne aš, mama sėdinti namuose :), skelbia, kad tiesa apie KRISTŲ yra tikra!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą