Nauja pradžia

Tik atvykus, jau kitą dieną mano mylimas Serioža nuvežė mus paganyti akių ir sielų :) Jau vien riedant greikeliais Švabijos žeme yra į ką pasižiūrėti - visur Švabijos Alpės.
Pirmas toks, sakyčiau, didelį įspūdį keliantis reginys, tai Überlingen. Nuotraukoje matosi tikros Alpės. Faina, kad grįžom į vasarą. Buvo šilta, gera ir gražu.
Sekmadienį su mūsų namo šeimininkais nukeliavome į Burg Hohenzollern pilį. Įspūdžių per akis, kad ramiai galėčiau gyventi visą savaitę :)
Pakeliui dar užsukome į mini zoologijos sodą. Ot buvo džiaugsmo mūsų Darkai!
Gyvename dviejų aukštų nuosavame name su nuostabiais šeimininkais. Įsikūrėme antrame aukšte. Turime visko, ko mums reikia. Netgi galime naudotis vidiniu kiemu, kuriame yra smėlio dėžė ir supynės. Dašai rojus, beje, kaip ir man! Aš nepamenu tokio ramaus laiko :)
Kadangi miestelis labai mažas, tai su Darka pasivaikštom ir žaidžiam kiemelyje. Winterlingene gyvena apie 7 tūkst. žmonių. Čia viskas nuostabiai sutvarkyta. Tikrai vokiškai :) Čia vyksta ir veiklos, tik man pirmiau reikia išmokti kalbą ir tada bus įdomiau.
Beje, Serioža mokosi vokiečių privačiai, o po to mane vakarais mokina. Taip pat galiu praktikuotis vokiečių su šeimininkais. Jie intensyviai bendrauja su Darka, tai ji jau sako hallo, danke ir bitte. Tikriausiai, mergina greit mokys mane.
Rose, mūsų angelas (per šį laiką pamėgtas mano personažas:)), kiekvieną deiną vis ką nors mums paruošia: tai Darkai žaislų, tai kojines, tai džemo ar slyvų. Kaip malonu, kai tavim taip natūraliai ir geranoriškai rūpinasi. Tikrai jaučiuosi labai gerai. Geriu ramybę, kasdienybę, kurioje gaminu, rūpinuosi ir mėgaujuosi tiesiog buvimu mama ir žmona.
Na, šiam kartui tiek. Apie kitus dalykus vėliau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą