Advento kalendorius

Ar laukiat jau Kalėdų? Tokia vėlyva žiema. Baltuma ir šaltukas man visada asocijuojasi su žiemos šventėmis. Nežiūrint to, kad sniego vis dar nėra, Vokietijoje žiebiasi žvaigždės, girliandos, eglės. Nebe už kalnų Kristaus gimtadienis!

O man šis laukimas ypatingas! Pas mus atvažiuos sesė Rasa. Labai jos laukiam!

Ir dar! Negaliu patikėti, kad asmeniškai aš gavau Advento kalendorių. Tik man :) Ir ne šiaip bet kokį, o rankų darbo!!! Miri, ačiūūū. Liebe Miri, vielen vielen Dank für den wunderschöne Adventskalender!!!


Beje, čia Vokietijoje, tikriausiai jau nuo XIX a., atsiradus pirmąjam Adventiniam Kalendoriui, Kalėdos be šio išskirtinio daikto neįsivaizduojamos. Visi namai juos turi. 
Tai nuostabi tradicija, kuri priartina šventę. Ypač su vaikais taip smagu laukti, laukti stebuklo, prasmės... Džiaugtis ir kartu, bendrai kažką daryti.

Gaila, kad negaliu nieko didesnio ir kūrybiškesnio sukonstruoti Dašai. Mūsų mažoji manęs vis dar nei per žingsnį nepaleidžia. Tad pažadėjau vyresnėlei, kad man dovanotas Advento kalendorius džiaugsmą neš ir jai. Daša galės atidaryti siurprizus, o gal ir pasiimti :)! Ne vien dukrai rūpi, kas gi tuose maišeliuose. Pradėsim nuo gruodžio pirmosios.

Prasmingo laukimo linkime ir jums!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą