Art deco stilius


Informuota ir paraginta Viktorijos (ačiū Tau!), reaktyviškai su sese ir dukra sudalyvavom Lietuvos dailės muziejuje vykstančioje "Art deco stilius" parodoje. Mada, grožis, moteriškumas, elegancija... Nežinau, kaip dar galėčiau apibūdinti tai.

Deja ne viskas taip žavu, kaip norėtųsi! Pamačiusi tokias nuostabias sukneles, maniškė princesė pribėgo prie vienos ir piršto galiuku prilietė, sakydama: "mama, none šita" (mama, noriu šitos). Aš jai tyliai į ausį: "mažiuk, neliesk", bet tuo pačiu metu iš kitos salės pusės aidi piktos senjoros balsas: "Ką jūs darot? Kodėl netramdot savo vaiko?" Taip mus apšaukė ten dirbanti elegantiška ponia. Ech tie vaikai! Sakau aš jei: "Nerėkite taip, vaikas nieko blogo nepadarė. Ir, apskritai be vaikų Lietuvą numirs." Buvau tikrai labai pikta ir įsiskaudinus. Mat po mano šio pastarojo komentaro ji dar pridūrė: "Nu ir gerai! Ir nereikia mums tokių neklaužadų!"
Čia man tikriausiai smūgiai, kad lengvesne širdim palikčiau Lietuvą :) Aš nežinau, kaip gera gyventi tokioje tautoje? Ačiū Dievui, kad ne visi tokie! Bet tokioje gražioje, pilnoje elegancijos, gracijos ir ect. vietoje, tokie pikti ir visiškai nedraugiški mūsų stebuklams, t.y. tiesiogiai mums mamoms vieta! Esu pasipiktinusi ir ten grįžti nebenoriu... Net nežinau, ar įmanoma pakeisti tokią sistemą? Tikriausiai, kad ne taip greit, kaip norėtųsi.

5 komentarai:

  1. Zinai ir as buciau komentara priziuretojai primetus. .. liudnai cia gavos tas apsilankymas..blyn...iraslengvesne dusia skrisciau,kur vaikamsduoda visasiena isterlioti:) ir dar auksciausia bala paraso uz fantazija ir kurybiskuma ! nieko Dalka, mes naujoji karta. Musu standartai stipresni :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinai, Viktorija, čia kalba netgi ne apie išterliotas sienas, o apie pagarbą ir žmogiškumą. Aš gi suprantu, kad yra taisyklės ir jų reikia laikytis, bet kai taisyklės tampo virš visko, nežiūrint to, kad jos vis dėl to ir kuriamos žmonių labui, tada jau labai liūdna... Bet pati paroda nereali! Ačiū Tau, kad pasakei :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, po skundo laiško į LDM, sulaukiau labai pozityvaus atsakymo ir nuoširdaus atsiprašymo! Sveikinu, mamos, nėra taip blogai, nors pasitaiko tokių žmonių, kurie atrodo, kaip įstaigos veidas, nors, dažniausiai taip nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika, buvau ir as sioje parodoje, mus lydejo labai i savo darba ijunkes gidas, isties labai patiko. Prie musu grupes prisijunge ir dvi garbaus amziaus ponios. Kai viena ju nusprende paciupineti suknele, gidas vos nenualpo ir prasidejo 15 min trukmes monologas. Apie tai, kad daiktu verte milijonine, ir kad parodos savininkas gali paduoti i teisma, kuriam poto neuztektu gyvenimo issimoketi ir tt ir pan.. zodziu prigasdino vargses moteriskes, papyko, ir praejo isiutis:) bet paroda tikrai grazi, verta pamatyti ir pasiklausyti.

    AtsakytiPanaikinti
  5. :) vat ir suaugę nesusitvardo nepalietę, o ką kalbėti apie vaiką :)))?
    Paroda tikrai labai faina!

    AtsakytiPanaikinti